Professional audit, tax and corporate advisers for your business

TGS Global 进入IAB新秀奖候选名单
Jul 22, 2014
by

TGS Global 进入IAB新秀奖候选名单

TGS Global 在2014年的 IAB 年度奖项评选中,进入了『新秀网络』奖项的最后一轮竞选。

IAB 奖项于2012年开始举办,并且已经在行业中获得了广泛的承认。这个奖项主要颂给为会计行业做出贡献的个人或企业。

TGS Global 的 CEO James Frost 说道:『在这激烈的竞争中,我们对获得国际会计网络的新秀奖受宠若惊。TGS 网络努力做到与众不同,并为中小企业提供国际化的会计服务。能获得这个奖项的承认,代表着我们正在向目标前进。』

Share:

Add your Comment

Kroth is a corporate consulting & business WordPress theme. You can customize what ever you think to make your website much better from your great ideas.